pátek 26. září 2014

Hand Made kolotoč nad postýlku

Jsem v 5.měsíci těhotenství.Čekáme kluka a jelikož mu nemůžu šít sukýnky,vyrábět brože a korálky musím se realizovat jinak.Moje mimčo bude jiné než ostatní,protože jeho rodiče jsou taky jiní :-) Chci mu vyrobit co nejvíce osobitých věciček,co jen tak nikdo nemá.Někdo by si řekl,že tento kolotoč není bůhvíco,ale já mám z něj velkou radost.


Potřebujete:
-namalované nebo obkreslené předlohy (my jsme stáhli obrázek,zvětšily na požadovanou velikost,na monitor přiložili papír a obkreslili).Inspiraci hledejte třeba na Pinterestu,anglicky se filc řekne felt.
-různobarevný filc (já koupila kus asi za 13 Kč docela slušné gramáže)
-pohyblivá očka+lepidlo (nebo je prostě vyšijte)
-duté vlákno na vyplnění
-nůžky,fixu,jehlu,nit
-držák na kolotoč,strojek (mám vše z bazaru)

Chce to trochu přemýšlet,než se rozhodnete,kterou část zvířátka obkreslíte na filc a vystřihnete jako první,pak co dřív přišijete.Já se chytla hned při prvním výtvoru.Asi všeobecně platí nejdřív vyšít detaily-obličej,uši,prostě aby pak zvenku nebylo vidět to,co nemá.
Takto můžete vyrobit kolotoč přesně podle sebe-celý růžový pro holku,s autama pro kluka atd.

V plánu mám ještě kojící polštáře,prošívanou deku a hotové už jsou praporky (nafotím příště).