středa 11. září 2013

Renovace nábytku


      Jedna z činností,která mě s manželem baví,je renovace nábytku.Prostě koupíme starý kus nábytku a opravíme si ho.Různými způsoby s různým postupem,sháníme je na Aukru a na SBazaru nebo u popelnic :-) Líbí se nám starobylý a rustikální styl,přírodní styl a shabby chic.Ostatně bydlíme ve starém domě s obrovskými okny,kachlovými kamny,vysokými stropy...Přes počáteční nezabydlenost jsem si zvykla a tyto zvláštnosti přijala a dokonce si je zamilovala.Už nikdy nechci bydlet v panelákové kostce!
      Zpátky k renovaci...Náš první úlovek byla kredenc se stolem a židlemi.






       A protože máme velkou kuchyň s jídelnou,přála jsem si ještě jeden kousek a sehnali jsme opět na Aukru za výbornou cenu i s dvěma skříněmi.Zatím je zbavená starého laku a zbroušená a tentokrát budeme mořit.


        V rámci přestavby a malování bytu,která trvá už od června,jsme chtěli vyměnit staré dveře za nějaké nové,bílé...Kvůli penězům jsme přišla na spásný nápad a obrovské dřevěné dveře jsme ponechali,jen opálili starou barvu,zbrousili,ale na nátěr ještě čekají (není čas...) .


Nejdřív jsem na futra zkoušela odstraňovač starých nátěrů,ale ten je k ničemu.





Nakonec jsem si troufla opalovat barvu horkovzdušnou pistolí i doma a zápach byl za pár hodin pryč...